IMPACT se dedică complet inovației cu un nou look

IMPACT se implică cu totul în digitalizare și optează pentru un nou look-and-feel cu un logo mai auster și un nou site web.

IMPACT se implică cu totul în digitalizare și optează pentru un nou look-and-feel cu un logo mai auster și un nou site web. Eric Dantinne, CEO, explică: "Sectorul de muncă temporară evoluează într-un ritm rapid. Cu un brand modern, un site web adaptat fiecărui grup țintă și instrumente avansate pentru recrutorii noștri, facem și noi la fel. Astfel, ne putem ajuta candidații, lucrătorii temporari și clienții să reușească."

IMPACT a fost fondată în 1999 și a devenit o valoare durabilă în lumea provizorie. În ultimul deceniu, agenția specializată în forța de muncă temporară s-a axat în principal pe recrutarea și selecția de muncitori, funcționari în sectoarele tehnic și de construcții. Cu 23 de birouri proprii, al căror sediu central se află în Hasselt, IMPACT este prezentă peste tot în Belgia. Prin intermediul companiilor înrudite Nova Engineering – care se ocupă de externalizarea profilurilor de inginerie și a profesioniștilor tehnici cu studii superioare - și Talent Link – care se ocupă de recrutarea și selecția de profesioniști cu studii superioare - IMPACT oferă o gamă largă de servicii.

Dar IMPACT privește și mai departe de granițele țării. În urmă cu trei ani, compania cu sediul în Limburg s-a stabilit în vecinătatea noastră, în nord, prin preluarea Haldu, o agenție de plasare a forței de muncă temporară care activează în sectorul tehnic și în cel al construcțiilor. Veți găsi un birou IMPACT și în Gdańsk, Polonia dar și în Cluj, România: prin recrutarea locală, se caută specialiști internaționali pentru a lucra în Belgia. Pentru ei a fost elaborat un program specific, cu îndrumare și cazare în țara noastră.

Un rebranding cu o poveste clară

IMPACT înțelege mai bine decât oricine cât de dificil este pentru companiile din domeniul tehnic și al construcțiilor să ocupe numeroasele locuri de muncă vacante. "Cererea este mare. În calitate de agenție specializată în plasarea forței de muncă temporară, este crucial nu numai să căutați eficient talentele și să le oferiți servicii bune, dar și să ieșiți în evidență. Prin rebranding, optăm pentru un look ce poate fi recunoscut ușor și o poveste care să exprime mai bine cine suntem și ce facem", explică directorul general Eric Dantinne.

Această poveste începe de la ideea de bază Și tu contribui. "Pentru că noi credem cu sinceritate că fiecare poate schimba lumea și poate face o diferență. Sună exagerat, dar este adevărat. Pentru că fiecare este unic și poate face ceva ce ceilalți nu pot. Să descoperim talentul și să îl dezvoltăm, aceasta este treaba noastră. În calitate de coach inspirat, dorim să ajutăm fiecare candidat și fiecare companie să realizeze tot ceea ce își dorește și să-și valorifice potențialul.

Instrumente eficiente și un site web inovator

Pentru a realiza acest lucru, IMPACT a folosit atent pandemia de corona virus pentru a regândi mai multe aspecte. Pe lângă noul branding, s-au făcut investiții eficiente și în domeniul digital, inclusiv un nou site web.

"IMPACT ușurează cât mai mult posibil munca angajaților temporari și a canditaților. Aceștia vor parcurge acum un proces de aplicare mai eficient, vor putea utiliza instrumente practice, cum ar fi CV Tool și vor beneficia de numeroase avantaje prin intermediul portalului îmbunătățit pentru candidați."

De asemenea, IMPACT face pași mari în domeniul automatizării. "Datorită integrării unui matchingsoftware foarte performant în noul nostru sistem CRM, putem începe mult mai repede căutarea de talente. În plus, vom putea să automatizăm o mulțime de procese, să creăm momente de contact suplimentare cu grupurile noastre țintă și să ne gestionăm baza de date mai bine ca niciodată și să o actualizăm. Toate acestea vor avea ca rezultat faptul că vom rămâne mult mai mult în atenția candidaților și a angajaților temporari. Punerea în aplicare a unui nou sistem de back-office va asigura funcționarea eficientă și de calitate a proceselor administrative de bază."

Aspectul uman rămâne baza

Cu toate acestea, IMPACT tratează inițiativele de digitalizare și de automatizare cu mare atenție. "Folosim toate instrumentele și automatizarea doar ca valoare adăugată suplimentară la abordarea noastră foarte personală. Acest lucru ne caracterizează și, prin urmare, va rămâne întotdeauna în centrul atenției noastre, pentru că, este ceea ce face cu adevărat diferența. Pe scurt, ne propunem o combinație reușită între digital & human touch.”

Acest aspect uman se regăsește și pe site-ul web. "Sectorul nostru are în centrul său oamenii și poveștile lor. În calitate de agenție de recrutare de forță de muncă temporară, jucăm un rol în viața lor care nu poate fi subestimat. La rândul lor, lucrătorii temporari joacă un rol crucial în viața noastră: ei se asigură că trăim într-o casă bine construită, cu apă la robinet, lumină care se aprinde atunci când apeși un buton și așa mai departe. Dorim să prezentăm poveștile lor și ale clienților noștri și ele să fie sursă de inspirație și pentru ceilalți."

Un plan clar pentru viitor

Cei de la IMPACT așteaptă cu nerăbdare să vadă cum vor fi primite inovațiile, dar, sub aripa GIMV, lucrează deja la viitor. "Există o mulțime de proiecte digitale disponibile și analizăm ce plan putem folosi pentru a aborda experții de astăzi și de mâine în cel mai bun mod posibil. Pe scurt: acest rebranding și această digitalizare reprezintă doar începutul unei întregi serii de inovații."